استخدام صفحه 2

چگونه یک پایان نامه یا رساله بنویسیم؟

پایان‌نامه در قالب درسی چند واحدی است که دانشجویان دوره کارشناسی ارشد یا دکترا برای دریافت مدرک خود موظف به نوشتن آن هستند. در این مقاله توضیح خواهیم داد که چگونه مقالاتی صحیح در قالب مناسب بنویسید و با موفقیت مدرک دانشگاهی خود را دریافت کنید.
ادامه مطلب

گرامرلی: نرم افزار ویرایش متن انگلیسی

گرامرلی یکی از بهترین ابزار های ترجمه، ویرایش، و پارافریز متون انگلیسی است. گرامرلی دارای دو نسخه پولی و رایگان است. همچنین این افزونه قابلیت وصل با نرم افزار ورد آفیس را دارد.
ادامه مطلب

معرفی مفاهیم کلیدی علم آمار

مفاهیم و ابزارهای آماری نقش مفید و مهمی در انجام انواع پژوهش‌ها ایفا می‌کنند. بنابراین، دانستن این مفاهیم برای کسی که با آمار سرکار دارد ضروری است. در ادامه به بررسی معانی این مفاهیم می‌پردازیم.
ادامه مطلب

آزمون جی مت (GMAT) و نمونه سؤال

اگر شما هم یکی از داوطلبین مدارس کسب‌وکار (business school) یا دانشگاه ها و کالج های مدیریتی برتر هستید، می دانید مدرک قبولی در آزمون جی مت (GMAT) یکی از معتبر ترین مدرک های موجود در زمینه MBA است.
ادامه مطلب

درباره آزمون MSRT چه می دانید؟

آزمون ام اس آر تی (MSRT) یکی از مهم ترین آزمونهای زبان انگلیسی در ایران است. داوطلبان معمولا به دلیل تحصیل در خارج از کشور یا تحصیل در مقطع دکتری در داخل ایران اقدام به شرکت در آزمون های زبان می کنند.
ادامه مطلب

5 روش مؤثر برای یادگیری عالی واژگان انگلیسی

دانستن فقط چند کلمه برای کسب امتیاز عالی در آزمون های TOEFL ، IELT، GRE، MSRT، و سایز آزمون های زبان خارجی و یا مکالمه های روزمره کافی نمی باشد.
ادامه مطلب

پایایی تحقیق: تعاریف، انواع و نحوه اندازه گیری

پایایی ،انواع آن، و نحوه اندازه گیری آن یکی از موضوعات مهم در تحقیقات کیفی است. انواع پایایی: Test-retest، Parallel forms، split-half، و Interrater
ادامه مطلب

انواع مقالات علمی داخلی و خارجی

انواع مقاله های عملی: پژوهشی (original research)، مقاله های مروری، گزارشات و نامه های کوتاه ، مورد پژوهی، opinion articles، مقالات نقد کتاب، مقالات آموزشی، method articles
ادامه مطلب

چگونه برای اپلای، پذیرش، و گرفتن فاند اقدام کنم؟

اپلای، پذیرش، و اخذ فاند از دانشگاه های خارجی جزو اهداف دانشجویان به شمار می رود. این فرایند نیاز به برنامه ریزی مداوم دارد. ولی به دلیل شباهت دانشگاه ها در اکثر کشورها، می توان به اطلاعات کافی در این مورد دست پیدا کرد.
ادامه مطلب
آخرین مقالات و اخبار سایت مشاهده همه اخبار و مقالات
514 تعداد کاربران
14540 تعداد پروژه ها
17 تعداد مترجمان
6452 فارسی به انگلیسی
4152 انگلیسی به فارسی
93 رضایت مشتریان
شماره های تماس : - 04136384214 09919001619
ثبت سفارش